Тэставая версiя

У адпаведнасці з Законам Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 г. № 300-З "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб", звароты падаюцца заяўнікамі ў пісьмовай ці электроннай форме, а таксама выкладаюцца вусна. Пісьмовыя звароты падаюцца нарачным (кур'ерам), па пошце, у ходзе асабістага прыёму, шляхам унясення заўваг і (або) прапаноў у кнігу заўваг і прапаноў. Вусныя звароты выкладаюцца ў ходзе асабістага прыёму.

Электронныя звароты можна накіраваць у РУП «АДУ» пасродкам глабальнай сеткі Інтэрнэт на адрас электроннай пошты odu@odu.by або размясціць у спецыяльнай рубрыцы на афіцыйным сайце.

На звароты, размешчаныя на форумах, у розных няпрофільных рубрыках, а таксама накіраваныя па факсе, з дапамогай тэлефанаграм і т. д., дзеянне Закона не распаўсюджваецца.

Калі пісьмовыя звароты паступілі ў РУП «АДУ», пры гэтым рашэнне пытанняў, выкладзеных у зваротах, не адносяцца да кампетэнцыі РУП «АДУ», то звароты ў пяцідзённы тэрмін накіроўваюцца ў адпаведныя арганізацыі з паведамленнем аб гэтым грамадзян альбо ў той жа тэрмін па ім прымаецца рашэнне аб пакіданні без разгляду па сутнасці, і грамадзяніну пісьмова тлумачаць, у якую арганізацыю і ў якім парадку трэба звярнуцца для вырашэння пытанняў.

Дадзенае правіла мае выключэння, а менавіта:

  • пісьмовыя звароты, у якіх абскарджваюцца судовыя пастановы, не пазней 5 дзён вяртаюцца заяўнікам з растлумачэннем ім парадку абскарджання судовых пастаноў;

  • звароты, якія змяшчаюць інфармацыю аб злачынстве, якое рыхтуецца, учыняецца або ўчынена альбо іншым правапарушэнні, не пазней 5 дзён накіроўваюцца арганізацыямі, у якія яны паступілі, у адпаведныя праваахоўныя або іншыя дзяржаўныя органы.

Пісьмовыя звароты лічацца разгледжанымі па сутнасці, калі вырашаны ўсе выкладзеныя ў іх пытанні, прыняты належныя меры і грамадзянам пісьмова дадзены адказы ў тэрміны, названыя ў пункце 3 артыкула 17 Закона " Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб».

Пісьмовыя адказы могуць не накіроўвацца, калі для вырашэння выкладзеных у зваротах пытанняў здзейсненыя пэўныя дзеянні (выкананы работы, аказаны паслугі) у прысутнасці заяўнікаў. Вынікі разгляду такіх зваротаў па сутнасці афармляюцца з дапамогай здзяйснення заяўнікамі адпаведных запісаў на зваротах альбо ў кнізе заўваг і прапаноў, запэўніваемых подпісамі заяўнікаў, або складанні асобнага дакумента, які пацвярджае здзяйсненне гэтых дзеянняў (выкананне работ, аказанне паслуг).

Заяўнік мае права адклікаць свой зварот да разгляду яго па сутнасці шляхам падачы адпаведнай пісьмовай заявы.


Электронныя звароты грамадзян Электронныя звароты юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў
Уверх